ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΕΠΙΚΑΙΡΑ" 2 ΑΡΘΡΑ:
Πέτρος Ι. Μηλιαράκης: "Άκυρο το Μνημόνιο με βάση τη Συνθήκη της Λισαβόνας "
15/06/2011
Η «Σύμβαση Δανειακής Διευκόλυνσης» (στο εξής «Σύμβαση») μεταξύ... | ||||||
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΠΕΡ. ΕΠΙΚΑΙΡΑ. ) www.epikaira.gr/epikairo.php?id=22510&category_id=100 Ο Πέτρος Μηλιαράκης, ως νομικός της πράξης στο επίπεδο του Συμβουλίου της Ευρώπης και της Ευρωπαϊκής Κοινότητας-Ένωσης, δικηγορεί στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια του Στρασβούργου και του Λουξεμβούργου (ECHR και CFI), ενώ χειρίζεται και προσφυγές ενώπιον της Επιτροπής (Commission). Στο επίπεδο της εσωτερικής έννομης τάξης δικηγορεί ενώπιον των Ανωτάτων Ακυρωτικών Δικαστηρίων (ΑΕΔ, ΣτΕ και ΕλΣ) με κύριο αντικείμενο τις υποθέσεις Συνταγματικού Δικαίου, Διοικητικού Δικαίου και Δημοσιονομικού Δικαίου. |
Αλέξης Π. Μητρόπουλος: "«Όχι» στην ιδιωτικοποίηση της πατρίδας"
Είναι ευτυχής η σύμπτωση... | ||||||||
που η επιχείρηση ιδιωτικοποίησης της Ελλάδας συμπίπτει με την αφύπνιση του λαού και τις καθημερινές κινητοποιήσεις στις πλατείες όλων των πόλεων. Είναι βέβαιο ότι η αποκάλυψη των πρωτοφανών δεσμεύσεων του αποικιοκρατικού Μνημονίου –που διαρκώς επικαιροποιείται προς το χειρότερο, καταστρέφοντας ό,τι απέμεινε από το σύστημα Εργασιακών Σχέσεων και το Κοινωνικό Κράτος–, κυρίως αυτές που αναφέρονται στη γενική εκποίηση όλης της άυλης και υλικής υπόστασης του εθνικού μας σχηματισμού, έπαιξε καθοριστικό ρόλο σε αυτή την ογκούμενη παλλαϊκή εξέγερση. Όλοι ψυχανεμίζονται ότι, αν τελικά διεκπεραιωθεί –και μάλιστα με ταχύτατες διαδικασίες– η ρευστοποίηση του εθνικού πλούτου για την κάλυψη ενός σημαντικού μέρους των απαιτήσεων των δανειστών μας, καθίσταται αμφίβολη η συνέχεια της επιβίωσης της ελληνικής φυλής εντός μιας σχετικά αυτόνομης πατρίδας. Δεν χρειάζεται να έχει κάποιος ιδιαίτερες γνώσεις του διεθνούς οικονομικού γίγνεσθαι για να αντιληφθεί ότι η ιδιωτικοποίηση της χώρας όχι μόνο απισχναίνει έως καταργήσεως την κυρίαρχη πολιτική δημοκρατική διαδικασία, αλλά ματαιώνει την εναλλακτική οργάνωση του μέλλοντος. Αν, δηλαδή, ο λαός θέλει να επαναφέρει υπό δημόσιο και κοινωνικό έλεγχο τις κρίσιμες πηγές πλούτου και τα δημιουργήματα της φυσικής και πολιτιστικής μας κληρονομιάς, θα είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο να εξεύρει τους πόρους για να επανασυγκροτήσει το «σκελετό» της κοινωνικής και εθνικής του ύπαρξης. Επομένως, βασίμως υποψιάζεται ότι αυτή η πτυχή του πολιτικού μας προβλήματος είναι «υπαρκτικής» σημασίας για το μέλλον της πατρίδας και των πολιτών. (ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΠΕΡ. ΕΠΙΚΑΙΡΑ. )www.epikaira.gr/epikairo.php?id=22518&category_id=100 |
Ο Κ. Χρυσόγονος στον ΑΘΗΝΑ984
Ο καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Κώστας Χρυσόγονος, μίλησε στις 15/6 στην έκτακτη εκπομπή του «ΑΘΗΝΑ 9.84», με τους Νόνη Καραγιάννη και Τάσο Παππά.
Μεταξύ άλλων, είπε:
«Το άρθρο 44, παράγραφος 1, προβλέπει, ότι σε έκτακτες περιπτώσεις εξαιρετικά επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ύστερα από πρόταση του Υπουργικού Συμβουλίου, μπορεί να εκδίδει Πράξεις νομοθετικού περιεχομένου, οι οποίες ουσιαστικά έχουν ισχύ προσωρινού νόμου, έως ότου κυρωθούν από τη Βουλή με νόμο».
Ν. Καραγιάννη: Μπορεί το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα να είναι πράξη νομοθετικού περιεχομένου;
Κ. Χρυσόγονος: «Κατά την ταπεινή μου άποψη, προφανώς, όχι. Διότι, πού είναι η έκτακτη περίπτωση, εξαιρετικά επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης;».
(ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΑΘΗΝΑ 984)
www.athina984.gr/node/152008